Napisz czego szukasz?
  • /
  • Edukacja
  • /
  • 5 powodów, dla których warto wybrać się na Meetings Week Poland 2016
6 marca 2016
1183 Wyświetleń

5 powodów, dla których warto wybrać się na Meetings Week Poland 2016

No no no – to sie będzie działo 🙂 Będzie zabawa i tylko…. tygodnia będzie mało. Ano właśnie – Tygodnia, bo dziś o najważniejszym tygodniu branżowym jaki ma miejsce w ciągu roku czyli Meetings Week Poland. Co to takiego? Ideą Meetings Week Poland (MWP) jest promocja i profesjonalizacja przemysłu spotkań, sektora gospodarki określanego również jako turystyka biznesowa oraz branża spotkań i wydarzeń. W tym roku to już 4 edycja! Zobaczcie podsumowanie z zeszłego roku:

 

 Znacie, byliście, będziecie? Liczę na to, a jeżeli jeszcze ktoś się waha oto poniżej 5 powodów, dla których musicie tam być:

  1. 5 dni maksymalnej dawki energi, merytoryki i obecności wspaniałych ludzi.
    Meetings Week Poland to największe wydarzenie branżowe, największe gdyż trwa aż 5 dni i skupia grubo ponad 1000 uczestników. Przez pięć dni organizatorzy zapraszają na konferencje, szkolenia i warsztaty, które służyć mają pogłębianiu wiedzy, wymianie opinii i nawiązywaniu relacji biznesowych.
  2. Cała branża w 1 miejscu.
    Przedsięwzięcie powstało w wyniku porozumienia czterech stowarzyszeń branżowych: MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej, Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel. Do grona współorganizatorów dołączyli Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl oraz SITE Poland.
  3. Różnorodność programowa, czyli każdy znajdzie coś dla siebie.
    Meetings Week Poland tradycyjnie już rozpocznie konferencja Poland Meetings Destination, podczas której poruszone zostaną zagadnienia dotyczące pozycji i promocji Polski jako destynacji biznesowej oraz wymiar gospodarczy przemysłu spotkań, wciąż tak niedocenianego.W debacie, której tematem będą infrastruktura, finansowanie inwestycji w lokalne produkty turystyczne i przemysł spotkań, rola convention bureaux, swoimi doświadczeniami podzielą się polscy i międzynarodowi eksperci.Okazuje się że przetrwanie w świecie eventów łatwe nie jest. O tym jak sobie z tym radzić ale i  skąd czerpać moc do działania, jak właściwie gospodarować energią życiową, jak budować swoją siłę i wyzwalać pasję do działania będzie mowa w trakcie drugiego dnia MWP. Tego dnia odbędzie się też debata pt. „Etyka w branży eventowej”, której towarzyszyć będzie oficjalna premiera Kodeksu Dobrych Praktyk Branży Eventowej opracowanego przez Komisję Etyki działającą w Stowarzyszeniu Branży Eventowej. Misją Rady Etyki jest wyznaczenie etycznych standardów postępowania podmiotów funkcjonujących w branży spotkań. Kodeks powstał w celu skrystalizowania zasad i standardów realizacji usług oraz regulujących wzajemne relacje biznesowe wszystkich podmiotów branży (organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej).Nie zabraknie również silnej dawki motywacji i inspiracji biznesowych. Podczas spotkania „Inspiration Booster” uczestnicy poznają najnowsze trendy w sprzedaży B2B oraz komunikacji w social media. Dowiedzą się także, jak motywować, aby odnieść sukces, oraz jak budować pewność siebie i stworzyć zwycięski zespół (organizatorzy: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i SITE Poland).Dobre praktyki w zakresie współpracy hoteli z organizatorami konferencji i eventów biznesowych to temat Forum Hotelarskiego. Konferencja ta łączy dwa środowiska niezbędne w biznesie konferencyjnym: zleceniodawców imprez oraz hotele, jako usługodawców. Zeszłoroczna edycja tego forum pokazała, jak różne potrafią być interesy poszczególnych stron i jak odmienne bywają ich oczekiwania. W trzech dynamicznych panelach dyskusyjnych wystąpią przedstawiciele agencji eventowych, instytucji publicznych zlecających konferencje oraz sami hotelarze. Jeden z nich będę miała przyjemność poprowadzić i ja 🙂  Tymbardziej serdecznie zapraszam. Przedstawione też zostaną wyzwania nowoczesnego marketingu, w tym budowanie marki imprezy oraz nowe podejście do treści i wizerunku konferencji (organizatorzy: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” i Instytut Rynku Hotelarskiego).

    Warsztaty w ramach MPI Poland Spring Meeting będą poświęcone praktycznym aspektom organizacji imprez – m.in. promocji, logistyce, bezpieczeństwu, oraz prezentacji najlepszych praktyk związanych z realizacją ciekawych i wymagających wydarzeń (organizator MPI Poland). Pod egidą stowarzyszenia, po raz pierwszy w ramach MWP, odbędzie się Forum Obiektów (organizatorzy: Z—Factor i MPI Poland), kierowane do właścicieli, managerów i pracowników hoteli i centrów konferencyjnych. Forum to wydarzenie tworzone przez hotelarzy dla hotelarzy oraz gestorów innych typów bazy konferencyjno-eventowej. Jego celem jest podnoszenie poziomu dostarczanych usług, świadomości i innowacyjności w tego typu obiektach w Polsce poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń jej liderów w naszym kraju. Tematyka obejmować będzie obszary związane ze sprzedażą, zakupami, gastronomią, HR ale również np. wyborem odpowiedniej marki dla własnego obiektu. Nowoczesna formuła „time-out speeches” pozwala, aby w ciągu jednego dnia poznać spojrzenie kilkunastu ekspertów na tematy na codzień trapiące praktyków. Kolejną nowości w programie w ramach dnia MPI Poland jest organizowane wspólnie z Z—Factor Meetings Industry Speak-up, czyli otwarta dla wszystkich uczestników platforma wypowiedzi, w ramach której mogą oni zaprezentować swoją opinię albo swój pomysł dotyczący branży.Częścią Meetings Week Poland 2016 jest także coroczne spotkanie przedstawicieli convention bureaux z całej Polski, jedenasta edycja studenckiej konferencji Future Leaders Forum (projektu firmowanego przez międzynarodowe organizacje i instytucje branżowe) oraz finał Meetings Week Poland 2016 – gala finałowa konkursu branży eventowej MP Power Awards, która odbędzie się w Teatrze Palladium.

    Czyli jak widać – nudy nie ma 🙂 Pełen i szczegółowy PROGRAM o TU

     

  4. LUDZIE
    Program i merytoryka są ważne ale najważniejsi są ludzie – to oni tworzą branże, są osobowościami, stanowią o jej charakterze i kształcie. Podczas tego tygodnia będą wszyscy, wszyscy najważniejsi. Będzie można z nimi porozmawiać, napić się kawy, wymienić spostrzeżeniami i wizytówkami też 🙂 będzie można nawiązać wiele ciekawych kontaktów i posłuchać doświadczeń nie tylko z Polski ale i ze świata.
  5. Atrakcyjna cena
    Nie lubię przepłacać dlatego cena tego wydarzenia była dla mnie od początku istotna. I uwazam, że jak na taki zastrzyk merytoryki to cena jest bardzo przystępna a już najbardziej opłaca się wykupić Meetings Week Pass – czyli dostęp do całego tygodnia. Nie czekajcie i się REJESTRUJCIE o TU: http://meetingsweek.pl/rejestracja

Mam nadzieję, że Was przekonałam i że spotkamy się w przyszłym tygodniu na Stadionie Narodowym w Warszawie. Nie zapomnijcie 14-18.03.2016
To jest naprawdę najlepszy tydzień jaki może Wam dać branża spotkań i najwięcej co możecie z niej wynieść (i nie mówię tu tylko o folderach reklamowych 😉 ) to co – Widzimy się?

300x225 px

Napisz odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

code