5 powodów, dla których warto wybrać się na Meetings Week Poland 2016
No no no – to sie będzie działo 🙂 Będzie zabawa i tylko…. tygodnia będzie mało. Ano właśnie – Tygodnia, bo dziś o najważniejszym tygodniu branżowym jaki ma miejsce w ciągu roku czyli Meetings Week Poland. Co to takiego? Ideą Meetings Week Poland (MWP) jest promocja i profesjonalizacja przemysłu spotkań, sektora gospodarki określanego również jako turystyka biznesowa oraz branża spotkań i wydarzeń. W tym roku to już 4 edycja! Zobaczcie podsumowanie z zeszłego roku:
Znacie, byliście, będziecie? Liczę na to, a jeżeli jeszcze ktoś się waha oto poniżej 5 powodów, dla których musicie tam być:
- 5 dni maksymalnej dawki energi, merytoryki i obecności wspaniałych ludzi.
Meetings Week Poland to największe wydarzenie branżowe, największe gdyż trwa aż 5 dni i skupia grubo ponad 1000 uczestników. Przez pięć dni organizatorzy zapraszają na konferencje, szkolenia i warsztaty, które służyć mają pogłębianiu wiedzy, wymianie opinii i nawiązywaniu relacji biznesowych. - Cała branża w 1 miejscu.
Przedsięwzięcie powstało w wyniku porozumienia czterech stowarzyszeń branżowych: MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej, Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel. Do grona współorganizatorów dołączyli Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl oraz SITE Poland. - Różnorodność programowa, czyli każdy znajdzie coś dla siebie.
Meetings Week Poland tradycyjnie już rozpocznie konferencja Poland Meetings Destination, podczas której poruszone zostaną zagadnienia dotyczące pozycji i promocji Polski jako destynacji biznesowej oraz wymiar gospodarczy przemysłu spotkań, wciąż tak niedocenianego.W debacie, której tematem będą infrastruktura, finansowanie inwestycji w lokalne produkty turystyczne i przemysł spotkań, rola convention bureaux, swoimi doświadczeniami podzielą się polscy i międzynarodowi eksperci.Okazuje się że przetrwanie w świecie eventów łatwe nie jest. O tym jak sobie z tym radzić ale i skąd czerpać moc do działania, jak właściwie gospodarować energią życiową, jak budować swoją siłę i wyzwalać pasję do działania będzie mowa w trakcie drugiego dnia MWP. Tego dnia odbędzie się też debata pt. „Etyka w branży eventowej”, której towarzyszyć będzie oficjalna premiera Kodeksu Dobrych Praktyk Branży Eventowej opracowanego przez Komisję Etyki działającą w Stowarzyszeniu Branży Eventowej. Misją Rady Etyki jest wyznaczenie etycznych standardów postępowania podmiotów funkcjonujących w branży spotkań. Kodeks powstał w celu skrystalizowania zasad i standardów realizacji usług oraz regulujących wzajemne relacje biznesowe wszystkich podmiotów branży (organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej).Nie zabraknie również silnej dawki motywacji i inspiracji biznesowych. Podczas spotkania „Inspiration Booster” uczestnicy poznają najnowsze trendy w sprzedaży B2B oraz komunikacji w social media. Dowiedzą się także, jak motywować, aby odnieść sukces, oraz jak budować pewność siebie i stworzyć zwycięski zespół (organizatorzy: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i SITE Poland).Dobre praktyki w zakresie współpracy hoteli z organizatorami konferencji i eventów biznesowych to temat Forum Hotelarskiego. Konferencja ta łączy dwa środowiska niezbędne w biznesie konferencyjnym: zleceniodawców imprez oraz hotele, jako usługodawców. Zeszłoroczna edycja tego forum pokazała, jak różne potrafią być interesy poszczególnych stron i jak odmienne bywają ich oczekiwania. W trzech dynamicznych panelach dyskusyjnych wystąpią przedstawiciele agencji eventowych, instytucji publicznych zlecających konferencje oraz sami hotelarze. Jeden z nich będę miała przyjemność poprowadzić i ja 🙂 Tymbardziej serdecznie zapraszam. Przedstawione też zostaną wyzwania nowoczesnego marketingu, w tym budowanie marki imprezy oraz nowe podejście do treści i wizerunku konferencji (organizatorzy: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” i Instytut Rynku Hotelarskiego).Warsztaty w ramach MPI Poland Spring Meeting będą poświęcone praktycznym aspektom organizacji imprez – m.in. promocji, logistyce, bezpieczeństwu, oraz prezentacji najlepszych praktyk związanych z realizacją ciekawych i wymagających wydarzeń (organizator MPI Poland). Pod egidą stowarzyszenia, po raz pierwszy w ramach MWP, odbędzie się Forum Obiektów (organizatorzy: Z—Factor i MPI Poland), kierowane do właścicieli, managerów i pracowników hoteli i centrów konferencyjnych. Forum to wydarzenie tworzone przez hotelarzy dla hotelarzy oraz gestorów innych typów bazy konferencyjno-eventowej. Jego celem jest podnoszenie poziomu dostarczanych usług, świadomości i innowacyjności w tego typu obiektach w Polsce poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń jej liderów w naszym kraju. Tematyka obejmować będzie obszary związane ze sprzedażą, zakupami, gastronomią, HR ale również np. wyborem odpowiedniej marki dla własnego obiektu. Nowoczesna formuła „time-out speeches” pozwala, aby w ciągu jednego dnia poznać spojrzenie kilkunastu ekspertów na tematy na codzień trapiące praktyków. Kolejną nowości w programie w ramach dnia MPI Poland jest organizowane wspólnie z Z—Factor Meetings Industry Speak-up, czyli otwarta dla wszystkich uczestników platforma wypowiedzi, w ramach której mogą oni zaprezentować swoją opinię albo swój pomysł dotyczący branży.Częścią Meetings Week Poland 2016 jest także coroczne spotkanie przedstawicieli convention bureaux z całej Polski, jedenasta edycja studenckiej konferencji Future Leaders Forum (projektu firmowanego przez międzynarodowe organizacje i instytucje branżowe) oraz finał Meetings Week Poland 2016 – gala finałowa konkursu branży eventowej MP Power Awards, która odbędzie się w Teatrze Palladium.
Czyli jak widać – nudy nie ma 🙂 Pełen i szczegółowy PROGRAM o TU
- LUDZIE
Program i merytoryka są ważne ale najważniejsi są ludzie – to oni tworzą branże, są osobowościami, stanowią o jej charakterze i kształcie. Podczas tego tygodnia będą wszyscy, wszyscy najważniejsi. Będzie można z nimi porozmawiać, napić się kawy, wymienić spostrzeżeniami i wizytówkami też 🙂 będzie można nawiązać wiele ciekawych kontaktów i posłuchać doświadczeń nie tylko z Polski ale i ze świata. - Atrakcyjna cena
Nie lubię przepłacać dlatego cena tego wydarzenia była dla mnie od początku istotna. I uwazam, że jak na taki zastrzyk merytoryki to cena jest bardzo przystępna a już najbardziej opłaca się wykupić Meetings Week Pass – czyli dostęp do całego tygodnia. Nie czekajcie i się REJESTRUJCIE o TU: http://meetingsweek.pl/rejestracja
Mam nadzieję, że Was przekonałam i że spotkamy się w przyszłym tygodniu na Stadionie Narodowym w Warszawie. Nie zapomnijcie 14-18.03.2016
To jest naprawdę najlepszy tydzień jaki może Wam dać branża spotkań i najwięcej co możecie z niej wynieść (i nie mówię tu tylko o folderach reklamowych 😉 ) to co – Widzimy się?