Napisz czego szukasz?
  • /
  • Branża MICE
  • /
  • 6 powodów dlaczego warto wybrać się na Meetings Week, czyli z cyklu dlaczego to będzie dobry rok – cz.2

6 powodów dlaczego warto wybrać się na Meetings Week, czyli z cyklu dlaczego to będzie dobry rok – cz.2

Podziel się


Chyba nie ma już osoby w branży, która nie zna spotkania jakim jest Meetings Week Poland
– tak mówi Wojciech Liszka Prezes MPI i jeden z inicjatorów stworzenia tego wyjątkowego cyklu merytorycznych konferencji związanych z poszczególnymi sektorami rynku spotkań. Jeżeli tak jest to po co ten wpis? A bo może już wszyscy wiedzą, że jest ale nie wszyscy jeszcze zdecydowali, że pójdą – a warto! Dlaczego?

Przy Meetings Week Poland jestem od początku jego istnienia. Pamiętam gdy zakiełkowało, gdy pojawiły się pierwsze rozmowy czterech stowarzyszeń zaangażowanych obecnie w to wydarzenie. Pamiętam lekko nieśmiałą aczkolwiek bardzo merytoryczną pierwszą edycję jej podsumowanie i poważne plany na przyszłość. Doskonale pamiętam burzliwe acz konstruktywne rozmowy gdy niespełna 2 lata temu spotkaliśmy się w Ministerstwie Sportu i Turystyki, które zadeklarowało poparcie dla projektu. Z wielkim sentymentem wspominam naprawdę wyjątkową II edycję, w którą byłam bardzo zaangażowana reprezentując jednego ze współorganizatorów czyli Stowarzyszenie Branży Eventowej  i jednocześnie koordynując konferencję poświęconą Promocji miast i regionów poprzez wydarzenia specjalne. Ahh tyle emocji jest we mnie w związku z tym tygodniem, że ciężko to opisać. To podobne do obserwacji dziecka, które się rodzi potem stawia pierwsze kroki by za chwilę biegać a następnie pójść w świat i zdobywać go. Mam wrażenie, że Meetings Week jest obecnie w fazie mocnego stąpania po świecie. To wydarzenie, które się umocniło, zostało przyjęte przez środowisko branżowe ale i polityczne – a to niezmiernie ważne w tym aspekcie! Bo w kwestii turystyki biznesowej i przemysłu spotkań w Polsce mamy jeszcze trochę do zrobienia. I co chyba najważniejsze MWP ma poważne plany i ambicje na przyszłość. Wyrośnie z tego wyjątkowy projekt. Ja to wiem! I dlatego już teraz zachęcam Was do włączenia się w Meetings Week Poland 2015 – dlaczego?

IMG_0621 IMG_1057

Po pierwsze: To jedyne w Polsce wydarzenie, które skupia tak szerokie grono profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów z korporacji, stowarzyszeń, instytucji publicznych, przedstawicieli agencji eventowych, incentive travel, marketingowych, oferentów z firm świadczących usługi w branży eventowej, hoteli i centrów konferencyjnych oraz dziennikarzy, samorządowców i polityków. W jednym miejscu, w tym samym czasie spotykają się przedstawiciele całej branży. To tak jak sektor gospodarki ma Forum w Krynicy tak polski przemysł spotkań ma Meetings Week Poland. Naprawdę można postawić znak równości. Bo ranga MWP z roku na rok jest mocniejsza. Tu porusza się sprawy najważniejsze.

Po drugie: Networking – nic tak nie zbliża ludzi jak rozmowy twarzą w twarz – nigdy nie wierzyłam w spotkania hybrydowe, ok technologicznie łatwe, może czasem bardziej ekonomiczne, ale… dopiero gdy poznasz kogoś osobiście, gdy zamienisz z nim kilka zdań możesz iść dalej. Spotkanie twarzą w twarz daje możliwość głębszej dyskusji, dla mnie prawdziwej  – MWP to największe miejsce networkingowe polskiego przemysłu spotkań i na pewno największe, więc będąc tu tylko zyskujesz.

IMG_1735 IMG_1776

Po trzecie: różnorodność narzędzi. Nie da się branży eventowej, MICE itd. wrzucić do jednego worka. Ok można ją spiąć pewną klamrą zwaną przemysłem spotkań, ale prawda jest taka, że każdy sektor jaki stanowi składową szeroko rozumianego przemysłu spotkań jest jednak trochę inny, ma ciut innych odbiorców, inne narzędzia do pracy choć często podobne, i tą inność ale i jednocześnie jedność pokazuje MWP. Tu naprawdę dostrzeżesz różnicę.

Po czwarte: Centrum – Polski, Warszawy, czyli łatwo na nie dotrzeć. Spotkania odbędą się na Stadionie Narodowym w Warszawie a dokładniej w jego Centrum Konferencyjnym.

Po piąte: bo każdy dzień tego tygodnia spotkań jest inny, każdy bardzo wartościowy i mądry – tu musisz zajrzeć w program, tak merytorycznego, naszpikowanego osobowościami branży i nie tylko naprawdę nie ma. Zobacz i przekonaj się. Kliknij w poniższy baner a sam Cię zaprowadzi w odpowiednie miejsce.

logo_mwp2015_pagetop_v4

Po szóste: bo to naprawdę fajne spotkanie jest! Nie dość, że merytoryczne to po prostu ciekawe. Mnie co roku ładuje pozytywnie, daje ogrom energii i dodatkowo rozwija. Cieszę się, że takie wydarzenie jest, że mogę być jego częścią i nie tylko dawać od siebie ale też czerpać wiedzę i doświadczenie od innych…bo przecież codziennie uczymy się czegoś nowego, a tu można naprawdę nauczyć się wiele. Polecam! Link do rejestracji – poniżej. Klikasz w baner i już wypełniasz formularz 🙂

Banner-MWP-2015_kwadrat.psd_f_improf_834x565 IMG_0908

Organizatorami tegorocznej edycji są MPI Poland Club, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Ministerstwo Sportu i Turystyki.

i jeszcze na koniec – Wojtek Liszka inicjator Meetings Week Poland zaprasza na to wyjątkowe wydarzenie. Kliknij i zobacz:

wojtek_liszka

#MWP15 #meetingsweek

IMGP9953xs

 

Do zobaczenia 🙂


Podziel się

4 komentarze

  1. #MWP15–A place to be!
    Aniu, super, że mamy takiego ambasadora.
    Do zobaczenia!

    1. Anna Nowakowska

      ja po prostu wierzę w ten projekt ogromnie 🙂 Cała przyjemność po mojej stronie!

    1. Anna Nowakowska

      ale w jakim sensie zapomniał? 🙂

Napisz odpowiedź na W.Liszka Anuluj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*

*

code